divendres, 5 de setembre del 2008

Sobre els Amell

El passat dia 29 em va trucar a casa la genealogista Maria Neus Peris, que diu que descendeix de Josep Amell Tutusaus, germà del meu avantpassat Joan Amell Tutusaus, i del que no en tenia cap constància. Em comenta que ha trobat el meu arbre genealògic a la web i ha vist que teniem avantpassats comuns i ha decidit contactar-me per a conèixer-me i compartir informacions que tinguem uns i altres. Ahir vaig rebre la primera carta amb l'àrbre genealògic des del matrimoni Raymundo Amell natural de Canyelles i Maria Carbonell natural de Sant Pere de Ribes, pares de Joan Amell Carbonell (els quals tenia en dubte el vincle de paternitat), casat amb Maria Tutusaus Montaner filla de Joan Tutusaus i de Francesca Montaner, dels quals no tenia cap constància.

Dels fills del matrimoni Joan Amell Carbonell i Maria Tutusaus Montaner, hi ha el Joan (avantpassat meu), Dolors muller d'Antonio Sanromá, Rosa muller de Miquel Galceran i els nous fills que no coneixia Josep (avantpassat seu) casat amb Maria Valls Gumà, Maria muller de Sr. Almirall i Fernando casat amb Enrica, aquests de la coneguda branca de Moja (Olèrdola).

Avui m'ha tornat a trucar, per confirmar-me que les dades dels pares de Joan Amell Carbonell i de Maria Tutusaus Montaner les va treure de la fé de baptisme del seu besavi Josep Amell Tutusaus, nascut a Canyelles l'any 1863.

A més de tot això disposa de postals que s'enviaven algunes cosines, i les quals contenen molta informació de les relacions familiars.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Jaume,

Em dic Sara Amell, suposo que et sonarà el meu cognom...

El meu avi és deia Joan Amell Carbonell i el seu pare es deia Joan Amell Fontanals, descendents d'en Fernando Amell Tutusaus.

Quina passada trobar la meva família! Gràcies per compartir-ho en el teu blog.

Per a qualsevol cosa, posa't en contacte amb mi a dasistsara@facebook.com

Gen Moncol ha dit...

Hola Sara, moltes gràcies per la teva visita i les teves paraules. Celebro que t'interessi el contingut del blog, és el resultat de moltes hores de recerca com per deixar-ho desat en una carpeta del pc. Per això, també tinc publicat l'arbre genealògic a Geneanet: http://gw.geneanet.org/genmoncol
No obstant això, en tractar-se de dades personals, en quant a persones contemporànies surten protegides a usuaris autoritzats.
Em poso en contacte amb tu per correu.